Herinner mij later
Wij gebruiken cookies om onze website te verbeteren en gebruiksvriendelijk
te maken. Graag ontvangen wij uw toestemming daarvoor. Lees meer over cookies
Cookies toestaan

MijnObvion


Obvion vindt het advies van een onafhankelijk adviseur belangrijk. Maar we geloven ook dat je best een deel zelf kan doen, zeker als het gaat om het onderhouden van je hypotheek. Obvion helpt daar graag bij. Met MijnObvion. Daarmee heeft u altijd inzage in uw hypotheekgegevens.

MijnObvion is een beveiligde persoonlijke pagina waarop u uw hypotheekgegevens online kunt bekijken en wijzigen. U heeft dus altijd inzage in uw hypotheekgegevens. Op ieder moment dat het u uitkomt. Daarnaast vindt u er handige hulpmiddelen. Zo kunt u bijvoorbeeld zelf berekenen hoeveel u extra kunt aflossen. En welke gevolgen dit heeft voor uw maandbedrag. Wilt u de extra aflossing doorvoeren? Dan kunt u dat direct online doorgeven aan Obvion.


Vraag een MijnObvion account aan en ontdek de voordelen:

  • 24 uur per dag online inzicht in uw hypotheekgegevens
  • Eenvoudig uw persoonlijke gegevens beheren
  • Rekenen met uw eigen hypotheekgegevens
  • Uw eigen hypotheekgegevens eenvoudig downloaden
  • Wijzigingen direct online regelen



Nieuwsgierig geworden naar MijnObvion? Vraag een activeringscode aan, zodat u kunt inloggen. Om toegang te krijgen tot MijnObvion, doorloopt u onderstaande stappen:

  • Ga naar mijnobvion en klik op ‘Ik wil een MijnObvion account’.
  • Op de nieuw geopende pagina vult u uw gegevens in om MijnObvion aan te vragen.
  • Binnen 5 werkdagen ontvangt u van ons een brief met een activeringscode waarmee u zich eenmalig registreert.
  • Na het eenmalig registreren kunt u voortaan inloggen met uw opgegeven e-mailadres en wachtwoord.



Heeft u een vraag over MijnObvion of extra aflossen? Kijk dan eerst bij de antwoorden van de veel gestelde vragen of uw vraag er tussen staat. Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan contact op met het Service Centrum van Obvion.
Het Service Centrum is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8:30 uur tot 19:00 uur via telefoonnummer
088 1470 200. Of stuur een e-mail naar info@obvion.nl.

Aanmelden en inloggen

Ik ben een nieuwe klant van Obvion. Wanneer kan ik mij aanmelden voor MijnObvion?

Obvion incasseert het maandelijks hypotheekbedrag automatisch van uw IBAN-rekeningnummer op de één na laatste werkdag van de maand. Nadat de eerste incasso heeft plaatsgevonden, kunt u zich aanmelden voor MijnObvion.

Waarom moet ik mij eerst aanmelden en krijg ik dan een activeringscode per brief?

U meldt zich aan voor MijnObvion door uw postcode, huisnummer en geboortedatum in te vullen. Dit is een unieke combinatie in onze administratie. En op dit adres krijgt u de activeringscode toegestuurd. Dit is om te voorkomen dat anderen uw activeringscode ontvangen en misbruik kunnen maken van uw gegevens.

Waarom krijg ik de melding dat mijn gegevens niet bekend zijn in het systeem?

Dit kan verschillende redenen hebben. U kunt het beste contact opnemen met het Service Centrum van Obvion. Het Service Centrum is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8:30 uur tot 19:00 uur via telefoonnummer
088 1470 200. Of stuur een e-mail naar info@obvion.nl.

Ik heb geen mobiel nummer. Kan ik me nu aanmelden voor MijnObvion?

Nee, iedere keer als u op MijnObvion inlogt, ontvangt u een unieke inlogcode per sms. U heeft dus een mobiele telefoon nodig om toegang te krijgen tot MijnObvion.

Waarom moet ik mijn e-mailadres invullen?

Uw e-mailadres is uw gebruikersnaam voor MijnObvion. Elke keer als u inlogt heeft u uw e-mailadres nodig.

Ik heb geen brief met de activeringscode voor MijnObvion niet ontvangen. Wat nu?

Neem dan contact op met de medewerkers van het Service Centrum van Obvion. Zij kunnen u verder helpen. Het Service Centrum is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8:30 uur tot 19:00 uur via telefoonnummer
088 1470 200. Of stuur een mail naar info@obvion.nl.

Ik heb geen inlogcode per sms ontvangen. Wat moet ik nu doen?

Vraag een nieuwe inlogcode per sms aan door opnieuw in te loggen. Ontvangt u nog steeds geen inlogcode? Neem dan contact op met de medewerkers van het Service Centrum van Obvion. Zij kunnen u verder helpen. Het Service Centrum is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8:30 uur tot 19:00 uur via telefoonnummer
088 1470 200. Of stuur een mail naar info@obvion.nl.

Mijn account is geblokkeerd. Wat nu?

Als u uw wachtwoord vijf keer achter elkaar verkeerd intoetst, wordt uw account geblokkeerd. Neem dan contact op met de medewerkers van het Service Centrum van Obvion. Zij kunnen u verder helpen. Het Service Centrum is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8:30 uur tot 19:00 uur via telefoonnummer 088 1470 200. Of stuur een mail naar info@obvion.nl.


Wijzigen van mijn accountgegevens

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanmaken?

Via MijnObvion kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen. Klik hiervoor op het inlogscherm op de optie ‘wachtwoord vergeten?’.

Ik wil mijn accountgegevens wijzigen. Hoe doe ik dat?

U kunt uw accountgegevens wijzigen nadat u bent ingelogd. Klik rechtsboven in het scherm op de knop ‘Mijn Account’. En vervolgens op ‘Mijn account wijzigen’. Wijzigt u uw e-mailadres of mobiele telefoonnummer? Dan moet u de volgende keer inloggen met uw nieuwe gegevens.


Mijn hypotheekgegevens

Mijn contactgegevens op MijnObvion kloppen niet. Wat moet ik doen?

Via MijnObvion kunt u makkelijk contactgegevens inzien en wijzigen. Wijzigen kunt u via de pagina ‘Mijn gegevens’ direct aan ons doorgeven.

Ik zie de gegevens van mijn spaarhypotheek niet. Hoe kan dat?

MijnObvion toont alleen de gegevens die in onze eigen administratie staan. Gegevens van derde partijen zoals ASR en Interpolis kunnen wij dus helaas niet tonen. Alleen als u een bankspaarhypotheek heeft, kunnen we de gegevens in MijnObvion laten zien.


Extra aflossen

Hoe lang duurt het tot mijn extra aflossing is verwerkt?

Wij beoordelen uw aanvraag en binnen zeven werkdagen ontvangt u van ons een schriftelijke reactie. In deze brief leest u wat de vervolgstappen zijn. Wacht dus eerst op onze brief, voordat u het extra aflosbedrag naar ons overmaakt.

Verwerkingstermijnen
Als wij het aflosbedrag hebben ontvangen, verwerken wij dit binnen enkele werkdagen in ons systeem. Maximaal twee weken na verwerking sturen wij u een ontvangstbevestiging van de aflossing.

Door de extra aflossing verandert ook uw maandtermijn. De maand na ontvangst en verwerking van het extra aflosbedrag wordt uw maandtermijn aangepast. U ontvangt een schriftelijke bevestiging van de nieuwe maandtermijn en de nieuwe schuldrest. Eventueel teveel betaalde rente verrekenen wij met de schuldrest van uw hypotheek.

Wanneer zijn de nieuwe gegevens na extra aflossen zichtbaar in MijnObvion?

De extra aflossing en de nieuwe maandtermijn zijn de eerstvolgende maand na verwerking van uw gegevens zichtbaar in MijnObvion.

Ik heb een ABP-hypotheek en ik kan geen extra aflossing doen via MijnObvion. Hoe kan dat?

MijnObvion is gebouwd op de voorwaarden van Obvion Hypotheken. U heeft een hypotheek die origineel door ABP verstrekt is. Obvion geeft via MijnObvion inzicht in uw hypotheekgegevens, maar u kunt niet online berekenen en rechtstreeks aan Obvion doorgeven.