Obvion campagne ‘Hypotheken met een geweten’ bekroond met een SAN Accent!

Heerlen, 24 mei 2013 - De Obvion Campagne ‘‘Hypotheken met een geweten’’ is onderscheiden met een SAN Accent in de categorie Financiële dienstverlening. Gisteren zijn in Hilversum de SAN Accenten uitgereikt waarmee de beste reclamecampagnes van 2012 bekroond zijn.

Cynthia Tulp, Adjunct-Directeur Marketing, Communicatie en Sales, nam de SAN Accent in ontvangst: ‘‘We zijn erg blij met deze prijs. Met de campagne hebben we het merk Obvion verdere bekendheid gegeven en vooral duidelijk laten zien waar wij voor staan door onze overtuigingen over het voetlicht te brengen. Obvion heeft een nuchtere kijk op zaken en gaat daarom op een verantwoorde wijze om met de risico’s die bij het financieren van wonen komen kijken. We zijn betrokken en gebruiken van daaruit onze expertise met hart en ziel voor al onze klanten. Vanuit die bevlogenheid zetten we met een professionele drive onze kennis in, omdat we er van overtuigd zijn dat hypotheken altijd beter kunnen.

Op deze manier geven we invulling aan ‘Hypotheken met een geweten’. Dit sluit dan ook prima aan bij het thema van de SAN jury dit jaar ‘‘merken met een missie’’. Het winnen van deze prijs bevestigt dat we de juiste snaar bij consumenten geraakt hebben.’’

Over de SAN

De Stichting Adverteerdersjury Nederland | SAN is opgericht in 1988 met als doelstelling de kennis en ervaring van adverteerders in te zetten voor een structurele bijdrage aan het communicatie vak. Adverteerders worden in de gelegenheid gesteld hun beste campagnes in te zenden. Deze worden vervolgens beoordeeld door een juryteam van marketing- en communicatieprofessionals in 11 categorieën. De juryleden dienen werkzaam te zijn bij een adverteerder en minimaal vijf jaar werkervaring te hebben in een leidinggevende marketing- en/of communicatiefunctie. De totale jury bestaat uit ruim 220 leden.