Obvion wint Eyeward

Gisteravond is aan Obvion de Eyeward uitgereikt tijdens het Hypothekenevent 2013. De award wordt dit jaar voor het eerst uitgereikt en is een initiatief van Eyeopen. Onafhankelijk onderzoeksbureau GFK heeft - op verzoek van Eyeopen - het onderzoek uitgevoerd onder 1000 consumenten. De consumenten beoordeelden de hypotheekverstrekkers op zogenaamde aanbevelingsintentie. Dit betekent dat Obvion het vaakst aanbevolen wordt aan vrienden en familie als er om advies wordt gevraagd. Na Obvion volgden Aegon en Rabo op respectievelijk de tweede en derde plaats. 

Cynthia Tulp, Manager Marketing: “We zijn ontzettend blij dat onze klanten aangeven onze dienstverlening te waarderen. We zijn trots op onze medewerkers; zij zijn degenen die verantwoordelijk zijn en zich hier iedere dag voor inzetten. Deze prijs is een stimulans om op de door ons ingezette weg door te gaan.” 

Obvion heeft deze week de overtuiging “Bestaande klanten hebben een streepje voor” gelanceerd. Met het winnen van deze award tonen we aan dat Obvion duidelijk op de goede weg zit.