Obvion wint Performance Award

Obvion Hypotheken heeft op 26 november de Performance Award 2013 gewonnen. De prijs is een initiatief van marktonderzoekbureau Blauw Research en vormt opnieuw een belangrijke erkenning van het intermediair voor de dienstverlening van Obvion. Daarbij gaat het alleen om de tussenpersonen die daadwerkelijk samenwerken met de betreffende verstrekker.

De jury: “Obvion heeft deze prijs gewonnen door op bijna alle fronten de hoogste tevredenheid te hebben. Vooral op beheer en over de producten zijn intermediairs zeer tevreden. Zij is een van de onderscheidende partijen in de markt die het verschil echt weet te maken. Vandaar een terechte keuze."

Klant is bij Obvion leidend in haar denken en doen

Cynthia Tulp, Adjunct-Directeur Marketing, Communicatie & Sales: “We zijn iedere dag bezig met klantbeleving. Deze prijs is daar een bevestiging van en wederom een mooie kroon op ons werk. Wij vinden het belangrijk samen met onze adviseurs de klant goed te bedienen. Daar zetten we maximaal op in. Dit vertaalt zich in een hoge tevredenheid van onze adviseurs en een goede klantbeleving.”