Afbeelding-waarom-obvion

Obvion Hypotheken

Wij kijken vérder, want vaak is er meer mogelijk dan je denkt.

Reactietermijnen voor lopende hypotheken

Je hebt een declaratie voor je bouwdepot gedaan. Of misschien een wijziging, een vraag of een klacht voor je hypotheek doorgegeven. Dan wil je graag weten wanneer Obvion de wijziging verwerkt of jouw vraag beantwoordt. Wij streven ernaar om je zo snel en adequaat mogelijk van dienst te zijn. Hieronder kun je per onderwerp zien hoe lang de gemiddelde reactietermijn bedraagt.

Let op: heb je een wijziging via je adviseur aangevraagd? Dan kan hij je meer vertellen over de actuele stand van zaken.

Dit zijn de actuele reactietermijnen

Onderwerp Maximale reactietermijn
Bouwdepot 3 werkdagen
Extra terugbetalen 8 werkdagen
Indicatie vergoeding 8 werkdagen
Terugbetaalnota Je ontvangt de terugbetaalnota 2 weken voor de geplande terugbetaaldatum
Offerte (niet voor verhoging en ontslag hoofdelijke aansprakelijkheid) 7 werkdagen
ASR Spaarhypotheek 25-30 werkdagen
Adreswijziging 10 werkdagen
Rekeningnummer wijzigen Geef de wijziging vóór de 10e van de maand door. Dan verwerken we dit voor de eerstvolgende incasso.
Overige onderwerpen 12 werkdagen
Aflosverzoeken i.c.m. een polis 4 werkdagen
Klacht - ontvangstbevestiging binnen
15 dagen
Klacht - afhandeling Je krijgt onze reactie uiterlijk
binnen 6 weken na ontvangst van je klacht