pageheader_cynthia_interview

pageheader_cynthia_interview

Kijk naar wat financieel wèl kan, want vaak is er meer mogelijk dan je denkt.

Cynthia - adjunct-directeur Merk, Marketing & Innovatie

Cynthia maakte in 2010 de overstap van Rabobank naar Obvion. Ze wil graag het verschil maken voor mensen en werkt het liefst op het snijvlak van marketing en innovatie. Alles komt samen in haar rol als adjunct-directeur Merk, Marketing & Innovatie bij Obvion.

Innovatie

“Banken lopen vaak achter de maatschappelijke ontwikkelingen aan. Bij Obvion proberen we juist snel in te spelen op maatschappelijke ontwikkelingen. Zoals met de perspectiefverklaring, die we samen met Randstad en Vereniging Eigen Huis ontwikkelden. Hiermee maken we de woningmarkt toegankelijk voor mensen zonder vast contract. Belangrijk is om nieuwe vraagstukken of problemen met open vizier tegemoet te treden en te kijken wat mogelijk is.”

De persoon Cynthia

Kijken met een open blik en proberen niet te oordelen. Het zijn waarden die zowel op het werk als privé belangrijk zijn voor Cynthia. In het New Financial Magazine vertelt ze openhartig over de persoon Cynthia achter de adjunct-directeur. Als je wilt kun je het hele artikel hieronder lezen.

Lees het persoonlijke verhaal van Cynthia