afbeelding-header-5-redenen-inloggen

Waarom inloggen op ons adviseursportaal?

Hier zijn alvast 5 zaken die u direct kunt regelen of inzien

5 redenen om in te loggen in ons adviseursportaal

Mooi zo’n beveiligde omgeving om in te loggen, maar what’s in it for me? Dát vraagt u zich misschien wel eens af. Kijk, dit artikeltje met daarin dé 5 redenen om in te loggen geeft opheldering. Wist u ze al?

Ons adviseursportaal biedt een groot aanbod aan product- en acceptatie informatie die u bekijkt zonder dat inloggen nodig is. Maar zaken regelen of werken met persoonlijke informatie, dat doen we veilig achter een beschermde inlog. Wist u dat u deze 5 zaken er sowieso direct kunt regelen of inzien?

Deze 5 zaken ziet of regelt u zelf achter de inlog

  1. Snel en simpel stukken uploadenIn slechts 3 simpele stappen ziet u welke stukken nodig zijn bij een bepaald dossier, kunt u ze direct uploaden en aan ons versturen. En met deze tips verkleint u de kans op fouten (lees: vertraging).

    Check tips
  2. Totaaloverzicht van uw klanten en hun hypotheekgegevensEen lijst van al uw klanten bij Obvion en hun hypotheekgegevens in Excel? Die downloadt u met slechts één druk op de knop! Extra handig: in het bestand kunt u filteren op doelgroep.

    Log in en downloaden maar
  3. Indicatie vergoeding direct zichtbaar
    Wist u dat we in ons adviseursportaal een indicatie tonen van een eventuele vergoeding als u de hypotheek voor uw klant wilt wijzigen? Hoe handig is dat als u met uw klant de mogelijkheden voor bijvoorbeeld het verlagen van zijn maandlasten doorspreekt.

    Vertel me meer
  4. Wijzigingen op hypotheken in beheer direct aanvragenWil een klant iets wijzigen aan zijn hypotheek? Ook dat regelt u vaak direct via het adviseursportaal. Bijvoorbeeld het verlengen van de hypotheek als die bijna afloopt. Of het omzetten naar een Woon Hypotheek.

    Hoe? Na inloggen ziet u op de startpagina dit icoon. Klik daarop, zoek de klant op et voilà; in de kolom ‘actie’ gaat u letterlijk over tot actie.

    Inloggen én actie

  5. Inzicht in commerciële kansen op klantniveauIn het onderdeel ‘portefeuilleplatform’ kunt u op klantniveau zien welke actuele commerciële kansen er liggen. Bijvoorbeeld als het einde van de rentevaste periode nadert. Hiermee kunt u de klant proactief benaderen.

    Inloggen en checken

      Goed om te weten

      Direct na het inloggen ziet u onze verwerkingstermijnen voor bijvoorbeeld offreren en accepteren.

      Wist u dit al?

      Voorbeeldofferte automatisch met Calcasa

      Dat betekent geen taxatiekosten en minder stukken. Goed nieuws: daar hoeft u niks extra’s voor te doen.

      Inkomensbepaling Loondienst ook inzetbaar

      Dat maakt het vaststellen van het toetsinkomen stukken eenvoudiger. En scheelt u werk en kostbare tijd!

      Direct bericht afhandeldatum dossier

      U krijgt direct inzicht in de verwachte afhandeldatum bij complete aanvraag. Handig!