Afbeelding-contact

Vragen over je hypotheek?

Je adviseur weet er alles van. Soms kun je bij Obvion terecht.

Contact | Wat is je vraag?

Heb je een vraag over je hypotheek bij Obvion? Misschien staat het antwoord al bij de veelgestelde vragen. Kies eerst een onderwerp. Wel zo snel!

Saldo-opgave 2020

Binnenkort moet je de belastingaangifte invullen. Dan heb je jaaropgaves nodig. De jaaropgave (saldo-opgave) van jouw hypotheek staat voor je klaar in MijnObvion.

Lees alles over de saldo-opgave 2020

3 veelgestelde vragen

Dat kun je zelf regelen via MijnObvion. Nadat je bent ingelogd, klik je in het menu op 'Mijn gegevens'. Daar vind je de mogelijkheden om jouw gegevens te wijzigen. We verwerken de wijziging direct in ons klantsysteem en gebruiken dit in onze verdere correspondentie met je.

Wijzigen via MijnObvion


Nog geen account voor MijnObvion? Maak dan zelf binnen 1 - 2 minuten een account aan.

Kloppen je gebruikersnaam en wachtwoord?

Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je via MijnObvion een nieuw wachtwoord aanvragen. Klik hiervoor op het inlogscherm op de optie ‘wachtwoord vergeten?’.

Als je je gebruikersnaam bent vergeten, kun je via MijnObvion de gebruikersnaam opvragen. Klik hiervoor op het inlogscherm op de optie ‘Gebruikersnaam vergeten?

Lukt het inloggen nog niet? Neem dan contact op met de medewerkers van het Service Centrum van Obvion. Zij kunnen je verder helpen.

Het Service Centrum is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8:30 uur tot 17:30 uur via telefoonnummer 088 1470 200.

Kun je niet inloggen met iDIN? Meld je dan bij jouw eigen bank. Wij kunnen je hiermee niet verder helpen. Dat komt doordat deze identificatiemethode door jouw bank beschikbaar is gesteld en wij hierin geen wijzigingen kunnen aanbrengen.

Tip: De persoonsgegevens bij je bank en bij Obvion moeten gelijk zijn aan elkaar. Heb je bijvoorbeeld de adreswijziging al doorgegeven?

Wil je MijnObvion  op een andere manier activeren? Vraag dan een account aan via post.

Meer veelgestelde vragen over MijnObvion

Zoek op onderwerp

Klik op een van onderstaande iconen om snel het antwoord op je vraag te vinden. Je ziet dan ook met wie je contact kunt opnemen als je er niet uitkomt.

Wanneer krijg je antwoord?

Heb je een wijziging voor je hypotheek aan ons doorgegeven? Kijk op de pagina 'reactietermijnen' om te zien wanneer je een antwoord mag verwachten.

Coronavirus – je kunt op ons rekenen

Onzekere tijden, ongebruikelijke omstandigheden, diverse ingrijpende maatregelen om het coronavirus te lijf te gaan. Dit heeft behoorlijke impact op ons allemaal. Net als vele Nederlanders werken we thuis. Ook nu doen wij er alles aan om je onze gebruikelijke dienstverlening te geven. Het kan zijn dat het langer dan gebruikelijk duurt. We hopen op je begrip.

Als inkomsten wegvallen of dalen als gevolg van de crisis rondom het coronavirus, kunnen wij ons voorstellen dat je tijdelijk extra financiële ruimte nodig hebt. Neem contact op met onze afdeling Bijzonder Beheer om jouw situatie en de mogelijkheden te bespreken. Dat kan via telefoon 088 1470 227.

Terugbellen door Obvion

Het kan zijn dat er veel mensen tegelijk bellen. Je kunt ook via onderstaand formulier je gegevens invullen. Wij bellen je dan terug.

Het is nu erg druk aan de telefoon én we ontvangen veel formulieren om terug te bellen. Wees niet ongerust als het langer duurt, we bellen je echt terug! Je hoeft dus géén 2e formulier in te vullen of alsnog zelf te bellen.

  1. Step 1
  2. Step 2
Step 1

Overige gegevens

Postadres

Obvion N.V.
Postbus 3005
6401 DM Heerlen

Bezoekadres

Burgemeester De Hesselleplein 31
6411 CH Heerlen
Routebeschrijving

KvK Zuid-Limburg Handelsregisternr. 140 54 733 Obvion N.V. is statutair gevestigd te Eindhoven. Obvion is geregistreerd bij de Autoriteit Financiële Markten onder nummer 12012721.

Voor persvragen kun je contact opnemen met onze perswoordvoerder Jolanda Franken (06-13668005).

Zij is ook te bereiken via mail: pers@obvion.nl.

Heb je een klacht over Obvion? Laat ons dat dan hier weten.