Afbeelding-contact

Vragen over je hypotheek?

Je adviseur weet er alles van. Soms kun je bij Obvion terecht.

Contact | Wat is je vraag?

Heb je een vraag over je hypotheek bij Obvion? Misschien staat het antwoord al bij de veelgestelde vragen. Kies eerst een onderwerp. Wel zo snel!

Meest gestelde vragen

Dat kun je zelf regelen via MijnObvion. Nadat je bent ingelogd, klik je in het menu op 'Mijn gegevens'. Daar vind je de mogelijkheden om jouw gegevens te wijzigen. We verwerken de wijziging direct in ons klantsysteem en gebruiken dit in onze verdere correspondentie met je.

Wijzigen via MijnObvion


Nog geen account voor MijnObvion? Maak dan zelf binnen 1 - 2 minuten een account aan.

Kloppen je gebruikersnaam en wachtwoord?

Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je via MijnObvion een nieuw wachtwoord aanvragen. Klik hiervoor op het inlogscherm op de optie ‘wachtwoord vergeten?’.

Als je je gebruikersnaam bent vergeten, kun je via MijnObvion de gebruikersnaam opvragen. Klik hiervoor op het inlogscherm op de optie ‘Gebruikersnaam vergeten?

Lukt het inloggen nog niet? Neem dan contact op met de medewerkers van het Service Centrum van Obvion. Zij kunnen je verder helpen.

Het Service Centrum is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8:30 uur tot 17:30 uur via telefoonnummer 088 1470 200.

Kun je niet inloggen met iDIN? Meld je dan bij jouw eigen bank. Wij kunnen je hiermee niet verder helpen. Dat komt doordat deze identificatiemethode door jouw bank beschikbaar is gesteld en wij hierin geen wijzigingen kunnen aanbrengen.

Tip: De persoonsgegevens bij je bank en bij Obvion moeten gelijk zijn aan elkaar. Heb je bijvoorbeeld de adreswijziging al doorgegeven?

Wil je MijnObvion  op een andere manier activeren? Vraag dan een account aan via post.

Meer veelgestelde vragen over MijnObvion

Fijn dat je meteen een account voor MijnObvion wilt maken. Jouw hypotheekgegevens moeten dan eerst in onze systemen zijn verwerkt. Wacht daarom tot je onze welkomstmail hebt ontvangen. Dit is meestal een week nadat je de hypotheekakte bij de notaris hebt getekend. Geen welkomstmail ontvangen? Kijk dan of deze in jouw spambox terecht is gekomen.

Ben je al langer klant? Je vraagt een account binnen 2 minuten online aan door deze 3 stappen te volgen.

  1. Open de MijnObvion-aanvraagpagina en kies voor ‘Aanvragen met iDIN'
    iDIN is een veilige en vertrouwde identificatiemethode die door de meeste banken wordt gebruikt voor de identificatie van klanten. Uiteraard hebben wij geen inzicht in je bankgegevens. iDIN controleert via jouw bank of jij het bent. We hebben meer informatie over iDIN voor je op een rij gezet.
  2. Op de volgende pagina volg je dan de stappen van je eigen bank waarmee je ons jouw identiteit bevestigt.
  3. Vervolgens kom je op de pagina waar je een wachtwoord aanmaakt. En dan kun je MijnObvion meteen gebruiken!

Om te kunnen inloggen met iDIN, moet je je eerst identificeren met iDIN. Zodat we er zeker van zijn dat jij toegang krijgt tot jouw eigen hypotheekgegevens. 

Identificeren met iDIN doe je als volgt:

  • Je logt in met je eigen inlogmiddel van je bank, zoals bijvoorbeeld de random reader, digipas of identifier. Je wordt daarna doorgeleid naar de beveiligde inlogpagina van je eigen bank.
  • Je ziet welke gegevens worden opgevraagd De bank geeft alleen persoonsgegevens door en deelt deze pas nadat jij akkoord hebt gegeven. Wij ontvangen géén andere gegevens.
  • iDIN verstuurt jouw gegevens versleuteld en is net zo veilig en betrouwbaar als internetbankieren.

Vervolgens kom je op de pagina waar je een wachtwoord aanmaakt. En dan kun je MijnObvion meteen gebruiken!

Ja, als klant van Obvion ben je vrij om Oekraïense vluchtelingen op te nemen in je huis. Obvion ondersteunt het bieden van humanitaire hulp. Het bieden van onderdak aan vluchtelingen heeft dan ook geen gevolgen voor je hypotheek zolang je geen huur vraagt en het tijdelijk is.

Zoek op onderwerp

Klik op een van onderstaande iconen om snel het antwoord op je vraag te vinden. Je ziet dan ook met wie je contact kunt opnemen als je er niet uitkomt.

Wanneer krijg je antwoord?

Heb je een wijziging voor je hypotheek aan ons doorgegeven? Kijk op de pagina 'reactietermijnen' om te zien wanneer je een antwoord mag verwachten.

Ik kan de hypotheek niet betalen

We begrijpen dat je door hoge energiekosten en stijgende inflatie moeite kunt hebben met het betalen van je hypotheek. Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze afdeling Bijzonder Beheer via  bijzonderbeheer.db@obvion.nl om jouw situatie en de mogelijkheden te bespreken. Het is de eerste stap op weg naar een mogelijke oplossing. Lees welke hulp bij betalingsproblemen we bieden.

Overige gegevens

Postadres

Obvion N.V.
Postbus 3005
6401 DM Heerlen

Bezoekadres

Burgemeester De Hesselleplein 31
6411 CH Heerlen

Navigatie tip: Om bij de bezoekersparkeerplaats van Obvion te komen, gebruik je voor je navigatiesysteem het adres Ververstraat 8 - 6411 CE Heerlen.

KvK Zuid-Limburg Handelsregisternummer 140 54 733 |  AFM vergunningsnummer 120 12 721
Statutair gevestigd te Eindhoven

Voor persvragen kun je contact opnemen met onze perswoordvoerder Jolanda Franken (06-13668005).

Zij is ook te bereiken via mail: pers@obvion.nl.

Heb je een klacht over Obvion? Laat ons dat dan hier weten.

We bieden 6 opties om de rente verlagen bij je huidige hypotheek van Obvion. Door de lagere rente kan je bruto maandlast lager worden. Lees hier wat je kunt doen!

Ik wil mijn rente verlagen