Afbeelding-waarom-obvion

Obvion Hypotheken

Wij kijken vérder, want vaak is er meer mogelijk dan je denkt.

Contact

Heb je een vraag over je hypotheek bij Obvion? Bekijk dan eens dit overzicht van veelgestelde vragen of de actuele top 5:

Top 5 veelgestelde vragen

Als je inlogt in MijnObvion, dat staat de saldo-opgave voor je klaar onder het kopje ‘Documenten’, in het menu.

Let op! Houd er rekening mee dat er in sommige weekenden noodzakelijk onderhoud van MijnObvion is gepland waardoor je de saldo-opgave niet kunt bekijken. Dit is:

-  16 & 17 februari, 16 & 17 maart, 13 & 14 april: in deze weekenden van zaterdag 17:00 uur tot zondag 17:00 uur geen saldo-opgave beschikbaar. 
- 10 & 24 februari, 10 & 24 maart, 7 & 22 april: van 09:00 tot 17.00 uur geen saldo-opgave beschikbaar. 

Meer weten over je digitale saldo-opgave? Bekijk deze overzichtspagina eens!

Heb je nog geen account voor MijnObvion? Je kunt binnen 1-2 minuten eenvoudig zelf een account maken. We hebben dan eenmalig een identificatie nodig. Zodat we er zeker van zijn dat jij toegang krijgt tot jouw eigen hypotheekgegevens. Dat doen we zorgvuldig met iDIN.

Vraag nu MijnObvion aan

Kun je niet inloggen met iDIN? Meld je dan bij jouw eigen bank. Wij kunnen je hiermee niet verder helpen. Dat komt doordat deze identificatiemethode door jouw bank beschikbaar is gesteld en wij hierin geen wijzigingen kunnen aanbrengen.

Tip: De persoonsgegevens bij je bank en bij Obvion moeten gelijk zijn aan elkaar. Heb je bijvoorbeeld de adreswijziging al doorgegeven?

Wil je MijnObvion  op een andere manier activeren? Vraag dan een account aan via post.

Meer veelgestelde vragen over MijnObvion

Obvion incasseert het maandelijks hypotheekbedrag automatisch van je IBAN-rekeningnummer op de één na laatste werkdag van de maand.

Let op: Obvion voert een incasso-opdracht slechts éénmaal uit. Als de incasso niet lukt omdat er onvoldoende saldo op een rekening staat, kun je hierdoor een betalingsachterstand oplopen.

TIP Meld je aan voor Obvion Incasso Alert, een gratis sms-service. Dan ontvang je een sms-bericht drie dagen vóór de datum dat Obvion je hypotheekbedrag incasseert.

Overzicht incassodatums 2019

Voor het wijzigen van je rekeningnummer hebben wij een door jou ingevulde en ondertekende machtiging voor automatische incasso nodig.

Gebruik een van deze formulieren om je machtiging door te geven:

Ook hebben we een kopie van een recent bankafschrift van je nieuwe rekeningnummer nodig. Of een kopie van je bankpas met het nieuwe rekeningnummer.

Stuur je formulier met de bijlage naar Obvion.
Dat kan via e-mail info@obvion.nl

Of via post:
Obvion Hypotheken
Postbus 3005
6401 DM Heerlen

Niet kunnen vinden wat je zoekt?

Neem dan rechtstreeks contact met ons op via één van onderstaande manieren.

Je kunt je vraag ook per chat aan ons stellen! Hoe dit werkt? Als er een medewerker beschikbaar is, dan zie je rechtsonder aan de pagina een oranje blokje met ‘Vragen? Live Chat’. Klik hierop en dan opent het chatvenster. De rest wijst vanzelf.

Dat kan via telefoon op nummer 088 1470 200 (lokaal tarief). De medewerkers van ons Service Centrum zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8:30 tot 19:00 uur.

Op dit moment wordt er veel gebeld over de saldo-opgave (jaaropgave). We hebben daarom alle informatie hierover gebundeld op deze pagina. Daar staat het antwoord op jouw vraag vast al tussen.

Onderstaand schema geeft je een indicatie van de drukte tijdens een bepaald tijdvak. Wil je niet te lang wachten? In de groene tijdvakken is het meestal minder druk en kunnen we je sneller helpen.

Afbeelding-tabel-drukte-bij-telefoon
Tip

Kijk eens onderaan deze pagina, daar hebben we de antwoorden op enkele veelgestelde vragen bij elkaar gezet. Misschien ben je hierdoor al geholpen.

Wil je dat wij jou terugbellen op een moment dat jou schikt? Dat kan! Vul onderstaande gegevens in en dan nemen wij contact met jou op.

Bel me terug

Vul hieronder je gegevens en vraag/ opmerking in, dan nemen wij daarna contact met jou op.

step 1

Voor persvragen kun je contact opnemen met onze perswoordvoerders. Zij zijn te bereiken via 06-13668005 (Jolanda Franken) of 06-57316491 (Saskia Hoogakker) of mail naar pers@obvion.nl.

Wanneer krijg je antwoord?

Heb je een wijziging voor je hypotheek aan ons doorgegeven? Kijk op de pagina 'reactietermijnen' om te zien wanneer je een antwoord mag verwachten. .

Ben je klant van Obvion en wil je jouw contactgegevens updaten? Vul die dan in op dit formulier.

Postadres

Obvion N.V.
Postbus 3005
6401 DM Heerlen

Bezoekadres

Burgemeester De Hesselleplein 31
6411 CH Heerlen
Routebeschrijving

KvK Zuid-Limburg Handelsregisternr. 140 54 733 Obvion N.V. is statutair gevestigd te Eindhoven. Obvion is geregistreerd bij de Autoriteit Financiële Markten onder nummer 12012721.

Geef je mening

Heb je een klacht over Obvion? Laat ons dat dan hier weten.

Op zoek naar een adviseur?

Een hypotheek sluit je af voor een langere periode. Deze moet je nu en in de toekomst kunnen betalen. Dus ook als je minder gaat werken. Laat je dan ook goed voorlichten door een onafhankelijk adviseur. Hij kan je advies geven over welke hypotheek het beste past voor jouw persoonlijke situatie.

Zoek adviseur