Afbeelding-waarom-obvion

Obvion Hypotheken

Kijk naar wat financieel wél kan, want vaak is er meer mogelijk dan je denkt.

Contact

Heb je inhoudelijke vragen over je Obvion hypotheek? Bekijk dan eens ons overzicht van veelgestelde vragen. Niet kunnen vinden wat je zoekt? Neem dan rechtstreeks contact met ons op via één van onderstaande manieren:

Dat kan via telefoon op nummer 088 1470 200 (lokaal tarief). De medewerkers van ons Service Centrum zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8:30 tot 19:00 uur.

Tip

Kijk eens onderaan deze pagina, daar hebben we de antwoorden op enkele veelgestelde vragen bij elkaar gezet. Misschien ben je hierdoor al geholpen.

Je kunt ook via WhatsApp bij Obvion terecht met je vragen*. Dit is mogelijk op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur. Wij proberen binnen 1 uur te reageren.

Hoe werkt het?

  1. Voeg ons telefoonnummer 06 13 95 35 09 toe aan je adresboek onder de naam Obvion WhatsApp. Of download de Vcard. Let op: dit is een nieuw nummer!
  2. Open WhatsApp en zoek het nummer via ‘contacten’ op.
  3. Je kunt nu gelijk beginnen met WhatsAppen met een van onze medewerkers!

*Let op: je kunt ons niet bellen op dit nummer.

Wil je dat wij jou terugbellen op een moment dat jou schikt? Dat kan! Vul onderstaande gegevens in en dan nemen wij contact met jou op.

Bel me terug

Vul hieronder je gegevens en vraag/ opmerking in, dan nemen wij daarna contact met jou op.

step 1

Voor persvragen kun je contact opnemen met onze perswoordvoerders. Zij zijn te bereiken via 06-13668005 (Jolanda Franken) of 06-57316491 (Saskia Hoogakker) of mail naar pers@obvion.nl.

Wanneer krijg je antwoord?

Heb je een wijziging voor je hypotheek aan ons doorgegeven? Kijk op de pagina 'reactietermijnen' om te zien wanneer je een antwoord mag verwachten. .

Ben je klant van Obvion en wil je jouw contactgegevens updaten? Vul die dan in op dit formulier.

Top 7 veelgestelde vragen

Je maximale hypotheek berekenen kan in drie simpele stappen met onze online rekentool. Je vult een paar gegevens in en krijgt direct een eerste indicatie van je maximale leenbedrag. Maar er is meer; je ziet ook meteen welke maandlasten erbij horen en waar de bijkomende kosten ongeveer op zullen uitkomen. Hoe fijn is dat!

Naar rekentool

Op onze rentepagina vind je een actueel overzicht van onze hypotheekrentes. Welk tarief bij jouw situatie past, hangt af van het hypotheekproduct, de risicoklasse, hypotheekvorm en de rentevaste periode die je kiest. Daarnaast is ook van invloed of je de hypotheek met of zonder NHG afsluit.

Bekijk alle rentes

Je wilt de rente van je huidige hypotheek bij Obvion verlagen. Bijvoorbeeld omdat de actuele rente lager is dan het tarief dat je betaalt voor je huidige rentevaste periode. Obvion biedt je 5 manieren om de hypotheekrente verlagen. Lees erover op de pagina 'rente verlagen'

Naar pagina ‘rente verlagen’

Een account voor MijnObvion kun je online aanvragen door deze 4 stappen te volgen:

  1. Open de MijnObvion-inlogpagina

  2. Klik onderin op ‘MijnObvion aanvragen’ en vul de gegevens in

  3. Klik op ‘aanvragen’. Vervolgens ontvang je binnen 5 werkdagen van ons een brief met een activeringscode waarmee je je eenmalig registreert.

  4. Hierna kun je inloggen met je opgegeven e-mailadres en wachtwoord.

Als je bij ons een hypotheek afsluit, dan loopt dat altijd via geselecteerde onafhankelijke hypotheekadviseurs. Dat doen we heel bewust, omdat wij geloven dat dit voor jou het beste is. Het kiezen van een hypotheek is voor velen lastig, je wilt geen dingen over het hoofd zien. Een onafhankelijke adviseur is hierbij in onze ogen een goede gids. Hij/ zij kijkt met een objectieve blik naar welke hypotheek het beste bij jou past zonder het totaalplaatje (inclusief eventuele risico’s) uit het oog te verliezen. Op het moment van afsluiten van je hypotheek, maar ook tijdens de looptijd.

Lees alles over hypotheekadvies bij Obvion

Obvion incasseert het maandelijks hypotheekbedrag automatisch van je IBAN-rekeningnummer op de één na laatste werkdag van de maand.

Let op: Obvion voert een incasso-opdracht slechts éénmaal uit. Als de incasso niet lukt omdat er onvoldoende saldo op een rekening staat, kun je hierdoor een betalingsachterstand oplopen.

TIP Meld je aan voor Obvion Incasso Alert, een gratis sms-service. Dan ontvang je een sms-bericht drie dagen vóór de datum dat Obvion je hypotheekbedrag incasseert.

Overzicht incassodatums 2018

Voor het wijzigen van je rekeningnummer hebben wij een door jou ingevulde en ondertekende machtiging voor automatische incasso nodig.

Gebruik een van deze formulieren om je machtiging door te geven:

Ook hebben we een kopie van een recent bankafschrift van je nieuwe rekeningnummer nodig. Of een kopie van je bankpas met het nieuwe rekeningnummer.

Stuur je formulier met de bijlage naar Obvion.
Dat kan via e-mail info@obvion.nl

Of via post:
Obvion Hypotheken
Postbus 3005
6401 DM Heerlen

Postadres

Obvion N.V.
Postbus 3005
6401 DM Heerlen

Bezoekadres

Burgemeester De Hesselleplein 31
6411CH HEERLEN
Routebeschrijving

KvK Zuid-Limburg Handelsregisternr. 140 54 733 Obvion N.V. is statutair gevestigd te Eindhoven. Obvion is geregistreerd bij de Autoriteit Financiële Markten onder nummer 12012721.

Geef je mening

Heb je een klacht over Obvion? Laat ons dat dan hier weten.

Op zoek naar een adviseur?

Een hypotheek sluit je af voor een langere periode. Deze moet je nu en in de toekomst kunnen betalen. Dus ook als je minder gaat werken. Laat je dan ook goed voorlichten door een onafhankelijk adviseur. Hij kan je advies geven over welke hypotheek het beste past voor jouw persoonlijke situatie.

Zoek adviseur