Afbeelding-contact

Vragen over je hypotheek?

Je adviseur weet er alles van. Soms kun je bij Obvion terecht.

Contact | Wat is je vraag?

Heb je een vraag over de betaalbaarheid van je hypotheek als gevolg van het coronavirus? Of heb je andere vragen over je hypotheek bij Obvion? Kijk op deze pagina voor antwoorden op veelgestelde vragen. Wel zo snel!

Coronavirus – je kunt op ons rekenen

Onzekere tijden, ongebruikelijke omstandigheden, diverse ingrijpende maatregelen om het coronavirus te lijf te gaan. Dit heeft behoorlijke impact op ons allemaal. Ook in deze ongebruikelijke tijd als gevolg van het coronavirus doen wij er alles aan om je onze gebruikelijke dienstverlening te geven.

We hebben diverse maatregelen getroffen om het verspreiden van het coronavirus tegen te gaan. Het bewaken van de gezondheid van onze medewerkers heeft voor ons de hoogste prioriteit. Daarom werken we thuis, net als vele Nederlanders.

Je kunt nog steeds bij ons terecht voor jouw vragen. Wel kan het zijn dat het iets langer dan gebruikelijk duurt voordat je een medewerker aan de lijn hebt. We hopen op je begrip.

Als inkomsten wegvallen als gevolg van de de crisis rondom het coronavirus, kunnen wij ons voorstellen dat je tijdelijk extra financiële ruimte nodig hebt. Daarvoor is het mogelijk om onder voorwaarden drie maanden uitstel aan te vragen voor het betalen van de maandlasten voor jouw hypotheek. Neem hiervoor contact op met onze afdeling Bijzonder Beheer via telefoon 088 1470 227.

Kijk ook eens in dit overzicht van veelgestelde vragen over dit onderwerp. Misschien staat je vraag er al tussen.

Terugbellen door Obvion

Het kan zijn dat er veel mensen tegelijk bellen. Je kunt ook via onderstaand formulier je gegevens invullen. Wij bellen je dan terug.

Het is nu erg druk aan de telefoon én we ontvangen veel formulieren om terug te bellen. Wees niet ongerust als het langer duurt, we bellen je echt terug! Je hoeft dus géén 2e formulier in te vullen of alsnog zelf te bellen.

  1. Step 1
  2. Step 2
Step 1

3 veelgestelde vragen

Via MijnObvion. kun je een wijziging van je rekeningnummer doorgeven.

Nog geen account voor MijnObvion? Maak dan zelf binnen 1 - 2 minuten een account aan.

Een adreswijziging geef je gemakkelijk door via MijnObvion.

Nog geen account voor MijnObvion? Maak dan zelf binnen 1 - 2 minuten een account. aan.

Let op: voor je MijnObvion-account moet je zelf het telefoonnummer / e-mailadres wijzigen.
Nadat je bent ingelogd, ga je boven in het menu naar ‘Ingelogd – Accountgegevens’. Daar kun je het telefoonnummer / e-mailadres aanpassen.

Wijzig telefoonnummer / e-mailadres in MijnObvion

Gebruik onderstaand formulier om je nieuwe telefoonnummer of e-mailadres door te geven als het niet om je MijnObvion-account gaat.

step 1

Saldo-opgave 2019

Lees alle informatie over de saldo-opgave (jaaropgave). Of ga meteen naar MijnObvion om jouw saldo-opgave te downloaden.

Zoek op onderwerp

Klik op een van onderstaande iconen om snel het antwoord op je vraag te vinden. Je ziet dan ook met wie je contact kunt opnemen als je er niet uitkomt.

Wanneer krijg je antwoord?

Heb je een wijziging voor je hypotheek aan ons doorgegeven? Kijk op de pagina 'reactietermijnen' om te zien wanneer je een antwoord mag verwachten.

Overige gegevens

Postadres

Obvion N.V.
Postbus 3005
6401 DM Heerlen

Bezoekadres

Burgemeester De Hesselleplein 31
6411 CH Heerlen
Routebeschrijving

KvK Zuid-Limburg Handelsregisternr. 140 54 733 Obvion N.V. is statutair gevestigd te Eindhoven. Obvion is geregistreerd bij de Autoriteit Financiële Markten onder nummer 12012721.

Voor persvragen kun je contact opnemen met onze perswoordvoerder Jolanda Franken (06-13668005).

Zij is ook te bereiken via mail: pers@obvion.nl.

Heb je een klacht over Obvion? Laat ons dat dan hier weten.