Afbeelding-contact

Vragen over je hypotheek?

Je adviseur weet er alles van. Soms kun je bij Obvion terecht.

FAQ MijnObvion

Hier vind je veelgestelde vragen over MijnObvion.

Aanvragen

Heb je nog geen account voor MijnObvion? Je kunt binnen 1-2 minuten eenvoudig zelf een account maken. We hebben dan eenmalig een identificatie nodig. Zodat we er zeker van zijn dat jij toegang krijgt tot jouw eigen hypotheekgegevens. Dat doen we zorgvuldig met iDIN.

Vraag nu MijnObvion aan

Nadat je de welkomstbrief van Obvion hebt ontvangen, kun je je aanmelden voor MijnObvion. Want op dat moment zijn je hypotheekgegevens in onze systemen verwerkt. Je ontvangt de welkomstbrief meestal een week nadat je hypotheek is gepasseerd bij de notaris

Een account voor MijnObvion kun je binnen 1-2 minuten online aanvragen door deze 3 stappen te volgen:

  1. Open de MijnObvion-aanvraagpagina en kies voor ‘Aanvragen met iDIN'
    iDIN is een veilige en vertrouwde identificatiemethode die door de meeste banken wordt gebruikt voor de identificatie van klanten. Uiteraard hebben wij geen inzicht in je bankgegevens. iDIN controleert via jouw bank of jij het bent. We hebben meer informatie over iDIN voor je op een rij gezet.
  2. Op de volgende pagina volg je dan de stappen van je eigen bank waarmee je ons jouw identiteit bevestigt.
  3. Vervolgens kom je op de pagina waar je een wachtwoord aanmaakt. En dan kun je MijnObvion meteen gebruiken!

Nee, iedere keer als je op MijnObvion inlogt, ontvang je een unieke inlogcode per sms. Je heb dus een mobiele telefoon nodig om toegang te krijgen tot MijnObvion.

Je e-mailadres is tevens je gebruikersnaam voor MijnObvion.

Elke keer als je inlogt, heb je je e-mailadres nodig.

Neem dan contact op met de medewerkers van het Service Centrum van Obvion. Zij kunnen je verder helpen.

Het Service Centrum is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8:30 uur tot 17:30 uur via telefoonnummer 088 1470 200. Je kunt ook op een andere manier contact met ons opnemen.

Neem dan contact op met de medewerkers van het Service Centrum van Obvion. Zij kunnen je verder helpen. Het Service Centrum is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8:30 uur tot 17:30 uur via telefoonnummer 088 1470 200.

Je kunt ook op een andere manier contact met ons opnemen.

Enkele tips voor succesvol activeren:

  • Denk aan het gebruik van hoofdletters en cijfers als je de activeringscode invult
  • De persoon aan wie de brief met activeringscode is geadresseerd, moet zijn gegevens activeren.

Lukt het activeren nog niet? Neem dan contact op met de medewerkers van het Service Centrum van Obvion. Zij kunnen je verder helpen.

Het Service Centrum is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8:30 uur tot 17:30 uur via telefoonnummer 088 1470 200. Je kunt ook op een andere manier contact met ons opnemen.

Dat kan gebeuren als je e-mail van je ene e-mailadres doorstuurt naar een ander e-mailadres. Bijvoorbeeld van j.peters@bedrijf.nl naar janpeters@thuis.nl.

Zorg daarom dat het juiste e-mailadres in MijnObvion staat.

Terug naar boven

Inloggen

Kloppen je gebruikersnaam en wachtwoord? Je gebruikersnaam is het e-mailadres dat je hebt doorgegeven.

Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je via MijnObvion een nieuw wachtwoord aanvragen. Klik hiervoor op het inlogscherm op de optie ‘wachtwoord vergeten?’.

Lukt het inloggen nog niet? Neem dan contact op met de medewerkers van het Service Centrum van Obvion. Zij kunnen je verder helpen.

Het Service Centrum is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8:30 uur tot 17:30 uur via telefoonnummer 088 1470 200. Je kunt ook op een andere manier contact met ons opnemen.

Je gebruikersnaam is het e-mailadres dat je hebt doorgegeven.

    Via MijnObvion kun je een nieuw wachtwoord aanvragen. Klik hiervoor op het inlogscherm op de optie ‘wachtwoord vergeten?’.

    Kun je niet inloggen met iDIN? Meld je dan bij jouw eigen bank. Wij kunnen je hiermee niet verder helpen. Dat komt doordat deze identificatiemethode door jouw bank beschikbaar is gesteld en wij hierin geen wijzigingen kunnen aanbrengen.

    Tip: De persoonsgegevens bij je bank en bij Obvion moeten gelijk zijn aan elkaar. Heb je bijvoorbeeld de adreswijziging al doorgegeven?

    Wil je MijnObvion  op een andere manier activeren? Vraag dan een account aan via post.

    Meer veelgestelde vragen over MijnObvion

    Controleer of je je telefoonnummer juist hebt ingevuld. Het opgegeven telefoonnummer mag alleen uit cijfers en een ‘+’ teken bestaan, bijvoorbeeld +31612345678. Vraag vervolgens een nieuwe inlogcode per sms aan door opnieuw de gegevens bij het activeren in te vullen.

    Ontvang je nog steeds geen inlogcode? Neem dan contact op met de medewerkers van ons Service Centrum via telefoonnummer 088 1470 200. Zij zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8:30 uur tot 17:30 uur.

    Je kunt inloggen met je oude e-mailadres. Nadat je bent ingelogd, ga je naar ‘Ingelogd – Accountgegevens’. Wijzig hier je e-mailadres. Hierna kun je inloggen met je nieuwe e-mailadres.

    Lukt het inloggen met het nieuwe e-mailadres toch niet? Neem dan contact op met de medewerkers van het Service Centrum van Obvion. Zij kunnen je verder helpen.

    Het Service Centrum is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8:30 uur tot 17:30 uur via telefoonnummer 088 1470 200. Je kunt ook op een andere manier contact met ons opnemen.

    Je kunt via MijnObvion eenvoudig zelf je telefoonnummer wijzigen.

    Daarbij gebruiken we iDIN voor jouw identificatie. Want je ontvangt de inlogcode voor MijnObvion op je telefoon en we willen zeker weten dat jij de wijziging van het telefoonnummer doet.

    Meer weten over iDIN? Lees deze veelgestelde vragen

      Als je je wachtwoord vijf keer achter elkaar verkeerd intoetst, wordt je account geblokkeerd. Je kunt je account meteen zelf deblokkeren via MijnObvion. Je hoeft alleen de instructies via de schermen van MijnObvion te volgen.

      Dan ontvang je via sms een nieuwe activatiecode die je direct gebruikt. Waarna je weer toegang tot je account hebt.

      Je kunt je accountgegevens wijzigen nadat je bent ingelogd. Klik rechtsboven op het pijltje naast 'Ingelogd'. En vervolgens op ‘Mijn Account’. Daarna kun je zelf de gegevens wijzigen.

      Vergeet je bij een volgend bezoek niet om met je nieuwe gegevens in te loggen?

      Terug naar boven

      iDIN

      Let op! iDIN werkt op dit moment niet. Onze excuses voor het ongemak.

      Terug naar boven

      iDIN is net zo veilig als internetbankieren.

      iDIN maakt namelijk gebruik van dezelfde beveiligingstechniek als internetbankieren.

      De bank verstrekt alleen persoonsgegevens. Dat zijn één of meer van de volgende gegevens: voorletter(s), achternaam, woonadres, leeftijdsindicatie (18 jaar of ouder), geboortedatum, geslacht, e-mail of telefoonnummer.

      De betreffende organisatie krijgt deze gegevens nadat jij als klant hiervoor opdracht hebt gegeven aan je bank.

      iDIN wordt op dit moment aangeboden door ING, Rabobank, SNS, ABN AMRO*, ASN Bank, RegioBank, en Triodos Bank.

      Als je toegang hebt tot internetbankieren bij deze banken, kun je iDIN meteen gebruiken.

      *Bij ABN AMRO kun je iDIN alleen gebruiken bij betaalrekeningen op één naam en niet bij gezamenlijke rekeningen.

      Kun je niet inloggen met iDIN? Meld je dan bij jouw eigen bank. Wij kunnen je hiermee niet verder helpen. Dat komt doordat deze identificatiemethode door jouw bank beschikbaar is gesteld en wij hierin geen wijzigingen kunnen aanbrengen.

      Tip: De persoonsgegevens bij je bank en bij Obvion moeten gelijk zijn aan elkaar. Heb je bijvoorbeeld de adreswijziging al doorgegeven?

      Wil je MijnObvion  op een andere manier activeren? Vraag dan een account aan via post.

      Meer veelgestelde vragen over MijnObvion

      iDIN staat voor iDentificeren en INloggen.

      Je kunt je met iDIN namelijk online identificeren en je kunt ermee inloggen op de websites van bedrijven en instellingen.

      Geen antwoord gevonden? Neem contact met ons op

      Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden? Neem dan contact met ons op. We geven je geen advies, maar kunnen je wel helpen als je een algemene vraag hebt.

      Je kunt je vraag ook per chat aan ons stellen! Hoe dit werkt? Als er een medewerker beschikbaar is, dan zie je rechtsonder aan de pagina een oranje blokje met ‘Vragen? Live Chat’. Klik hierop en dan opent het chatvenster. De rest wijst vanzelf.

      We geven je geen advies, maar kunnen je wel helpen als je een algemene vraag hebt.

      Bel ons via telefoonnummer 088 1470 200 (lokaal tarief).

      De medewerkers van ons Service Centrum zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8:30 tot 17:30 uur.

      Vul hieronder je gegevens en vraag/ opmerking in, dan nemen wij daarna contact met jou op.

      step 1

      Terug naar boven