Afbeelding-waarom-obvion

Obvion Hypotheken

Wij kijken vérder, want vaak is er meer mogelijk dan je denkt.

Wat is MijnObvion?

MijnObvion is een beveiligde persoonlijke pagina waarop je je hypotheekgegevens online kunt bekijken en wijzigen. Zo heb je op ieder gewenst moment inzage in je hypotheekgegevens.

    Afbeelding-Inloggen-MijnObvion

    Heb je al een account? Dan weet je vast al hoe alles werkt.

    Log direct in

    Afbeelding-Goed-om-te-weten

    Nog geen account?
    Maak er zelf een

    aan!

    MijnObvion account maken

    Wat kan ik met MijnObvion?

    Al meer dan 80.000 klanten gebruiken MijnObvion. Omdat ze hun eigen hypotheekgegevens willen zien of bijvoorbeeld de jaarlijkse saldo-opgave willen downloaden. Je kunt met MijnObvion namelijk zelf dingen online regelen voor je hypotheek, zoals:

    Afbeelding-extra-aflossen

    Extra aflossen

    • Boetevrije bedrag zichtbaar
    • Betalen via iDEAL
    • 24 uur per dag beschikbaar

    Direct extra aflossen

    Afbeelding-bouwdepot

    Bouwdepot

    • Facturen online indienen
    • Wanneer je wilt
    • Saldo bouwdepot volgen

    Factuur indienen

    Afbeelding-einde-rentevaste-periode

    Nieuwe rente kiezen

    • Aan einde rentevaste periode
    • Met actuele rente
    • Zie direct verschil in maandbedrag

    Nieuwe rente

    Veelgestelde vragen over MijnObvion

    Heb je een vraag over MijnObvion? Kijk dan eerst bij de antwoorden van de veelgestelde vragen of je vraag er tussen staat.

    Je kunt via MijnObvion eenvoudig zelf je telefoonnummer wijzigen.

    Daarbij gebruiken we iDIN voor jouw identificatie. Want je ontvangt de inlogcode voor MijnObvion op je telefoon en we willen zeker weten dat jij de wijziging van het telefoonnummer doet.

    Meer weten over iDIN? Lees deze veelgestelde vragen

      Nee, iedere keer als je op MijnObvion inlogt, ontvang je een unieke inlogcode per sms. Je heb dus een mobiele telefoon nodig om toegang te krijgen tot MijnObvion.

      Je e-mailadres is nodig omdat we je vanuit MijnObvion berichten sturen.

      Kun je niet inloggen met iDIN? Meld je dan bij jouw eigen bank. Wij kunnen je hiermee niet verder helpen. Dat komt doordat deze identificatiemethode door jouw bank beschikbaar is gesteld en wij hierin geen wijzigingen kunnen aanbrengen.

      Tip: De persoonsgegevens bij je bank en bij Obvion moeten gelijk zijn aan elkaar. Heb je bijvoorbeeld de adreswijziging al doorgegeven?

      Wil je MijnObvion  op een andere manier activeren? Vraag dan een account aan via post.

      Meer veelgestelde vragen over MijnObvion

      Neem dan contact op met de medewerkers van het Service Centrum van Obvion. Zij kunnen je verder helpen.

      Het Service Centrum is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8:30 uur tot 17:30 uur via telefoonnummer 088 1470 200. Je kunt ook op een andere manier contact met ons opnemen.

      Meer veelgestelde vragen over MijnObvion