Afbeelding-waarom-obvion

Obvion Hypotheken

Wij kijken vérder, want vaak is er meer mogelijk dan je denkt.

Wat is MijnObvion?

MijnObvion is een beveiligde persoonlijke pagina waarop je je hypotheekgegevens online kunt bekijken en wijzigen. Zo heb je op ieder gewenst moment inzage in je hypotheekgegevens.

    Afbeelding-Inloggen-MijnObvion

    Heb je al een account? Dan weet je vast al hoe alles werkt.

    Log direct in

    Afbeelding-Goed-om-te-weten

    Nog geen account? Maak er dan binnen 10 minuten een aan!

    MijnObvion account maken

    Wat kan ik met MijnObvion?

    Al meer dan 80.000 klanten gebruiken MijnObvion. Omdat ze hun eigen hypotheekgegevens willen zien of bijvoorbeeld de jaarlijkse saldo-opgave willen downloaden. Je kunt met MijnObvion namelijk zelf dingen online regelen voor je hypotheek, zoals:

    Afbeelding-extra-aflossen

    Extra aflossen

    • Boetevrije bedrag zichtbaar
    • Betalen via iDEAL
    • 24 uur per dag beschikbaar

    Direct extra aflossen

    Afbeelding-bouwdepot

    Bouwdepot

    • Facturen online indienen
    • Wanneer je wilt
    • Saldo bouwdepot volgen

    Factuur indienen

    Afbeelding-einde-rentevaste-periode

    Nieuwe rente kiezen

    • Aan einde rentevaste periode
    • Met actuele rente
    • Zie direct verschil in maandbedrag

    Nieuwe rente

    Hoe vraag ik MijnObvion aan?

    Heb je nog geen account voor MijnObvion? Je kunt binnen 10 minuten eenvoudig zelf een account maken. We hebben dan eenmalig een identificatie nodig. Zodat we er zeker van zijn dat jij toegang krijgt tot jouw eigen hypotheekgegevens. Dat doen we zorgvuldig met iDIN.

    Vraag nu MijnObvion aan

    • Ga naar MijnObvion en kies voor ‘Aanvragen met iDIN’.  

    • Op de volgende pagina volg je dan de stappen van je eigen bank waarmee je ons jouw identiteit bevestigt.

    • Vervolgens kom je op de pagina waar je een wachtwoord aanmaakt. En dan kun je MijnObvion meteen gebruiken!

    MijnObvion aanvragen

    Identificeren met iDIN

    Afbeelding-iDIN-logo

    iDIN is een veilige en vertrouwde identificatiemethode die door de meeste banken wordt gebruikt voor de identificatie van klanten. Uiteraard hebben wij geen inzicht in je bankgegevens. iDIN controleert via jouw bank of jij het bent. Daarna kun je direct aan de slag in MijnObvion.

    is

    iDIN is nu beschikbaar voor de volgende banken:  ABN AMRO, ASN Bank, ING, Rabobank, Regiobank, SNS en Triodos Bank We hebben meer informatie over iDIN voor je op een rij gezet.

    Veelgestelde vragen over MijnObvion

    Heb je een vraag over MijnObvion? Kijk dan eerst bij de antwoorden van de veelgestelde vragen of je vraag er tussen staat.

    Nee, iedere keer als je op MijnObvion inlogt, ontvang je een unieke inlogcode per sms. Je heb dus een mobiele telefoon nodig om toegang te krijgen tot MijnObvion.

    Je e-mailadres is tevens je gebruikersnaam voor MijnObvion.

    Elke keer als je inlogt, heb je je e-mailadres nodig.

    Kun je niet inloggen met iDIN? Meld je dan bij jouw eigen bank. Wij kunnen je hiermee niet verder helpen. Dat komt doordat deze identificatiemethode door jouw bank beschikbaar is gesteld en wij hierin geen wijzigingen kunnen aanbrengen.

    Tip: De persoonsgegevens bij je bank en bij Obvion moeten gelijk zijn aan elkaar. Heb je bijvoorbeeld de adreswijziging al doorgegeven?

    Wil je MijnObvion  op een andere manier activeren? Vraag dan een account aan via post.

    Meer veelgestelde vragen over MijnObvion

    Neem dan contact op met de medewerkers van het Service Centrum van Obvion. Zij kunnen je verder helpen.

    Het Service Centrum is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8:30 uur tot 19:00 uur via telefoonnummer 088 1470 200. Je kunt ook op een andere manier contact met ons opnemen.

    Meer veelgestelde vragen over MijnObvion