Afbeelding-waarom-obvion

Obvion Hypotheken

Wij kijken vérder, want vaak is er meer mogelijk dan je denkt.

Klacht over Obvion?

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Geef ons dan door wat je klacht is. Dan kunnen we samen kijken naar een oplossing.

Als je een klacht hebt, neem dan als eerste contact op met een van onze medewerkers. Dit is de snelste manier om je ongenoegen kenbaar te maken. Dat kan via onderstaand formulier. Je kunt ons ook bellen.

stap 1
Vul postcode in als '1234ab'

Je hebt contact gehad met een van onze medewerkers. Maar je bent niet tevreden over de geboden oplossing. Geef je klacht dan door aan onze klachtenservice.

Gebruik hiervoor onderstaand formulier of stuur je klacht naar:
Obvion N.V. Klachtenservice
Postbus 3005
6401 DM Heerlen

We sturen je een ontvangstbevestiging waarin we melden wanneer je een reactie krijgt.

stap 1
Vul postcode in als '1234ab'

Ben je niet tevreden met onze reactie? Dan kun je je wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), waar Obvion bij is aangesloten. Dit kan binnen drie maanden na dagtekening van onze reactie op je klacht of binnen één jaar nadat je de klacht bij onze Klachtenservice hebt gemeld. De langste van deze twee termijnen geldt.

Hoe je dit kunt doen, lees je op www.kifid.nl. Dit zijn de contactgegevens:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Tel: 070 - 333 8 999

Natuurlijk kun je je klacht ook voorleggen aan de burgerlijke rechter.

Heb je een klacht over de verwerking van persoonsgegevens door Obvion?

Dan kun je de klacht melden bij de functionaris voor de gegevensbescherming van Obvion.