Coronavirus – je kunt op ons rekenen

Onzekere tijden, ongebruikelijke omstandigheden, diverse ingrijpende maatregelen om het coronavirus te lijf te gaan. Dit heeft behoorlijke impact op ons allemaal. Ook in deze ongebruikelijke tijd als gevolg van het coronavirus doen wij er alles aan om je onze gebruikelijke dienstverlening te geven. Het kan zijn dat het langer dan gebruikelijk duurt. We hopen op je begrip.

We hebben diverse maatregelen getroffen om het verspreiden van het coronavirus tegen te gaan. Het bewaken van de gezondheid van onze medewerkers heeft voor ons de hoogste prioriteit. Daarom werken we thuis, net als vele Nederlanders.

Als inkomsten wegvallen als gevolg van de de crisis rondom het coronavirus, kunnen wij ons voorstellen dat je tijdelijk extra financiële ruimte nodig hebt. Daarvoor is het mogelijk om onder voorwaarden drie maanden uitstel aan te vragen voor het betalen van de maandlasten voor jouw hypotheek. Neem hiervoor contact op met onze afdeling Bijzonder Beheer via telefoon 088 1470 227.

Een uitstel van de hypotheekbetalingen moet zijn ingegaan op uiterlijk 30 september 2020.

Kijk ook eens in dit overzicht van veelgestelde vragen over dit onderwerp. Misschien staat je vraag er al tussen.

Terugbellen door Obvion

Het kan zijn dat er veel mensen tegelijk bellen. Je kunt ook via onderstaand formulier je gegevens invullen. Wij bellen je dan terug.

Het is nu erg druk aan de telefoon én we ontvangen veel formulieren om terug te bellen. Wees niet ongerust als het langer duurt, we bellen je echt terug! Je hoeft dus géén 2e formulier in te vullen of alsnog zelf te bellen.

  1. Step 1
  2. Step 2
Step 1